Перейти до основного вмісту

Правила поведінки під час війни

 





Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ПИТИ ПРОСТУ, ЧИСТУ ВОДУ КОРИСНО Й НЕОБХІДНО!

  ПИТИ   ПРОСТУ, ЧИСТУ   ВОДУ   КОРИСНО   Й   НЕОБХІДНО! Сучасні батьки уникають давати дітям звичайну воду та роблять вибір на користь лимонадів, соків та спеціальних ізотонічних напоїв Коли батьки дають дітям пити щось, крім води, то «завантажують» в них набагато більше цукру, ніж ті отримували будь-коли протягом людської історії. Цей надлишок цукру в ранньому віці призводить до того, що вони й надалі споживають багато цукру, і в результаті піддають серйозному ризику своє здоров'я. Чи є щось добре у фруктовому соку? Звісно є. Але ті ж вітаміни і мінерали містяться у великих кількостях - причому поряд з харчовими волокнами та іншими поживними речовинами - у цілих фруктах. Дитина, яка не отримує фруктового соку, але має можливість їсти фрукти, нічого не втрачає. А для вгамування спраги чудово підійде звичайна питна вода без жодних добавок. Скільки води пити дитині Якщо вода має для нас таке велике значення, виникає питання: чи достатньо п'є моя дитина? Ніхто не може

Методи критичного мислення Лоуллія та Фішбоун, кубик Блума

«Кубик Блума» – один із популярних практичних прийомів, що розвиває критичне мислення дітей. Розробив цей чудо-метод американський учений та психолог-педагог, автор унікальної системи алгоритмів педагогічної діяльності «Таксономія навчальних цілей» Бенджамін Блум. Він вважав, що школа має навчити дитину вирішувати проблеми, з якими доведеться стикатися у житті. Користь методу Блума Бенджамін Блум об'єднав основні освіті цілі у кілька груп: закріплення та аналіз отриманих знань; емоційний відгук учнів на здобуті знання; використання здобутих знань на практиці.  Цей метод навчає дітей вирішувати проблемні питання самостійно, спираючися на вже здобуті знання і вміння, а також використовуючи досвід, спостережливість, логіку і творче мислення.  Правила використання «Кубика Блума» Вам знадобиться паперовий куб (ще краще, якщо його зробити із цупкого картону), на гранях якого написано: назви, чому, поясни, запропонуй, подумай, поділись.  Батьки формулюють тему і добирають до кожного слова

Розвивальні ігри та вправи для дітей з затримкою психічного розвитку.

Розвивальні   ігри та вправи для дітей з затримкою   псих ічного   розвитку . Корекція   затримки   психічного   розвитку дітей потребує   тривалої і систематичної роботи, яка охоплює   вс і   види   її діяльності. Через це дуже   важливо , щоб   корекційним   завданням   було   підпорядковане не тільки   заняття , а й   режимні   моменти , організація   дозвілля дитини, де знайдуть   корисне   застосування   різні   розвиваючі   ігри , відповідно до віку і можливостей дитини. Подібні   розвиваючі   ігри   можна з успіхом   проводити   й   вдома , тим самим п ідтримуючи навчальний потенціал дитини. Гра « Закрий !» Мета: вчити   сприймати , порівнювати , виділяти   предмети   схожі та відмінні за формою.   Матер іал: дві баночки контрастного розміру , маленькі та великі кульки ( кришечки ).   Хід : Показати   дитині   дві баночки, вказати , що одна баночка велика, а друга – маленька . Поті м   продемонструвати   маленькі і великі кульки. Великі кульк