середа, 6 жовтня 2021 р.

"Розвиваємо емоції дітей через театралізовану діяльність".


"Розвиваємо емоції дітей через театралізовану діяльність".
Виховні можливості театралізованої діяльності дуже широкі. Беручи участь в ній, діти знайомляться з навколишнім світом у всьому його різноманітті через образи, фарби, звуки, а вміло поставлені питання педагога, змушують їх думати, аналізувати, робити висновки і узагальнення.
Можна сказати, що театралізована діяльність є джерелом розвитку почуттів, глибоких переживань і відкриттів дитини, прилучає його до духовних цінностей. Але не менш важливо, що театралізована діяльність розвивають емоційну сферу дитини, примушують його співчувати персонажам, співпереживати розігруються події.
Здібності розпізнавати емоційний стан людини по міміці, жестах, інтонації, уміння ставити себе на його місце в різних ситуаціях, знаходити адекватні способи сприяння – це є частина завдань організації театралізованої діяльності. Розвиток театральної діяльності в дошкільних освітніх установах і накопичення емоційно-чуттєвого досвіду у дітей - тривала робота, яка вимагає і участі батьків. Важливо батькам брати участь в домашніх тематичних вечорах, в яких батьки і діти є рівноправними учасниками. Батьки можуть виконувати ролі, брати участь у виробленні декорації, костюмів. У будь-якому випадку спільна робота педагогів і батьків сприяє інтелектуальному, емоційному та естетичному розвитку дітей.
Види театрів, які ви можете виготовити та використовувати вдома: ляльковий театр, пальчиковий, пробковий, фартушків, театр на фланелеграфі, тіньовий, театр ілюстрацій, рукавичковий, театр маріонеток, вертеп, театр повітряних кульок та коробковий театр.
Бажаємо вам успіхів та акторського визнання!!!