неділя, 17 травня 2020 р.

Відео урок: «Безпека в природи»


Перегляд відео «Чистота і здоров′я»


Консультація для батьків «Консультації для батьків «готовність дитини до школи»



       Знайдіть можливість поспостерігати разом із дітьми за рухами листя, гілок, квітів. Спонукайте дітей назвати словами ці рухи: тремтить, перевертається, підлітає, нахиляється тощо.
Скористайтеся камінцями, щоб переконати дітей в тому, що неживе може рухатися лише тоді, коли хтось живий чи особлива природна сила їх рухатиме. Проведіть досліди.

Фізкультхвилинка


Тема дня: «Рух – ознака всього живого».


Покажіть дітям
картину Є.Гапчинської «Моя улюблена шоколадка» і обговоріть що на ній відбувається (базові запитання). Підсумуйте, що зміни у організмі людини теж позначають рух і це добре видно на прикладі зображених дівчаток на картині: ми народжуємося немовлятами, ростемо і стаємо дитиною, а потім - дорослою людиною. Запитайте дітей, за якими ознаками вони відрізняють на картині меншу і старшу дитину (зріст, величина частин тіла, довжина волосся, розмір одягу та ін.).

Ранок починаєм з ранкового привітання.

Запропонуйте дітям поспостерігати за шафою чи стільцем упродовж певного часу: чи відбудуться з ним якісь зміни, чи змінить він своє місце чи положення у просторі. Через декілька хвилин роз­питайте дітей про результати спостереження. Попросіть дітей узагальнити, з чим чи з ким зміни не відбувалися, хто або що не рухалося. Попросіть дітей знайти у кімнаті щось нерухоме, розпитайте, чому ці предмети називають нерухомими. Уточніть, чи нерухомі - це те саме, що неживі. Також попросіть назвати, що або кого в кімнаті можна назвати живим.

Артикуляційна гімнастика