Перейти до основного вмісту

Публікації

Показано дописи з квітня 2, 2021

ДАВАЙ ПОГРАЄМОСЬ

  ДАВАЙ ПОГРАЄМОСЬ РОЛЬ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА ПОЛЯГАЄ В ОВОЛОДІННІ ЗАГАЛЬНИМИ ЛЮДСЬКИМИ ЗНАННЯМИ, УМІННЯМИ, У НАБУТТІ ПСИХІЧНИХ ЯКОСТЕЙ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ЖИТТЯ (ОВОЛОДІННЯ МОВОЮ, ОРІЄНТАЦІЯ У ПРОСТОРІ Й ЧАСІ, СПРИЙМАННЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВА, ПРИЛУЧЕННЯ ДО ТВОРІВ МИСТЕЦТВА, ФОРМУВАННЯ СТОСУНКІВ З ЛЮДЬМИ ТОЩО). ПІЗНАЮЧИ НАВКОЛИШНІЙ СВІТ, РОЗВИВАЮЧИСЬ РОЗУМОВО, ДИТИНА ВЧИТЬСЯ СПОСТЕРІГАТИ, РОБИТИ ВИСНОВКИ, ПОРІВНЮВАТИ, УЗАГАЛЬНЮВАТИ, У НЕЇ ВИНИКАЄ ІНТЕРЕС ДО ПІЗНАННЯ ПРИЧИНИ ЯВИЩ, ВІДКРИТТЯ СУТТЄВИХ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ РЕЧАМИ. ВСІ ЦІ ПРОЦЕСИ ЗАРОДЖУЮТЬСЯ РОЗВИВАЮТЬСЯ У ПРОВІДНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ – СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІЙ ГРІ. СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА – ЦЕ ДІЯЛЬНІСТЬ, У ЯКІЙ ДІТИ БЕРУТЬ НА СЕБЕ ТІ ЧИ ІНШІ ФУНКЦІЇ ДОРОСЛИХ ЛЮДЕЙ І В СПЕЦІАЛЬНО СТВОРЮВАНИХ НИМИ ІГРОВИХ, УЯВНИХ УМОВАХ ВІДТВОРЮЮТЬ (АБО МОДЕЛЮЮТЬ) ДІЯЛЬНІСТЬ ДОРОСЛИХ І ВІДНОСИНИ МІЖ НИМИ. КРІМ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ, ЯКА Є ГОЛОВНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ДОШКІЛЬНИКА, ІСНУЮТЬ ІНШІ ВИДИ ІГОР, СЕРЕД ЯКИХ ЗАЗВИЧАЙ ВИДІЛЯЮТЬ «