Перейти до основного вмісту

"Розвиваємо емоції дітей через театралізовану діяльність".


"Розвиваємо емоції дітей через театралізовану діяльність".
Виховні можливості театралізованої діяльності дуже широкі. Беручи участь в ній, діти знайомляться з навколишнім світом у всьому його різноманітті через образи, фарби, звуки, а вміло поставлені питання педагога, змушують їх думати, аналізувати, робити висновки і узагальнення.
Можна сказати, що театралізована діяльність є джерелом розвитку почуттів, глибоких переживань і відкриттів дитини, прилучає його до духовних цінностей. Але не менш важливо, що театралізована діяльність розвивають емоційну сферу дитини, примушують його співчувати персонажам, співпереживати розігруються події.
Здібності розпізнавати емоційний стан людини по міміці, жестах, інтонації, уміння ставити себе на його місце в різних ситуаціях, знаходити адекватні способи сприяння – це є частина завдань організації театралізованої діяльності. Розвиток театральної діяльності в дошкільних освітніх установах і накопичення емоційно-чуттєвого досвіду у дітей - тривала робота, яка вимагає і участі батьків. Важливо батькам брати участь в домашніх тематичних вечорах, в яких батьки і діти є рівноправними учасниками. Батьки можуть виконувати ролі, брати участь у виробленні декорації, костюмів. У будь-якому випадку спільна робота педагогів і батьків сприяє інтелектуальному, емоційному та естетичному розвитку дітей.
Види театрів, які ви можете виготовити та використовувати вдома: ляльковий театр, пальчиковий, пробковий, фартушків, театр на фланелеграфі, тіньовий, театр ілюстрацій, рукавичковий, театр маріонеток, вертеп, театр повітряних кульок та коробковий театр.
Бажаємо вам успіхів та акторського визнання!!!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ЛІТО!!! ДЕНЬ ДРУЖБИ І ПОСМІШОК В "ІСКОРЦІ"

 

Український ігровий фольклор та його вплив на формування особистості дитини

Український ігровий фольклор та його вплив на формування особистості дитини Перші місяці життя немовляти...Над колискою схилилася мати і тихо наспівує ніжні мелодії колисанки, кожне слово якої переливається у кровинку дитини, стає надбанням. Таке емоційне спілкування матері з новонародженою дитиною через рідне українське слово, втілене у колисковій мелодії є прикладом єднання поколінь, постійного діалектичного взаємозв’язку минулого і прийдешнього. Такі мелодії заставляють кожного з нас подумки проникнути у прекрасний казковий світ дитинства. Дитячий фольклор як багатожанрова система  Становлення і розвиток українського дитячого фольклору В українській системі виховання споконвіку використовувалися фольклорні тексти, які є справжнім джерелом людської мудрості, виразником народного світогляду, скарбницею національної духовності. Значну їх частину становить дитячий фольклор. Поняття «дитячий фольклор» увійшло до науки порівняно недавно. Проте новизна терміну не пов’язана з пізні...

ПИТИ ПРОСТУ, ЧИСТУ ВОДУ КОРИСНО Й НЕОБХІДНО!

  ПИТИ   ПРОСТУ, ЧИСТУ   ВОДУ   КОРИСНО   Й   НЕОБХІДНО! Сучасні батьки уникають давати дітям звичайну воду та роблять вибір на користь лимонадів, соків та спеціальних ізотонічних напоїв Коли батьки дають дітям пити щось, крім води, то «завантажують» в них набагато більше цукру, ніж ті отримували будь-коли протягом людської історії. Цей надлишок цукру в ранньому віці призводить до того, що вони й надалі споживають багато цукру, і в результаті піддають серйозному ризику своє здоров'я. Чи є щось добре у фруктовому соку? Звісно є. Але ті ж вітаміни і мінерали містяться у великих кількостях - причому поряд з харчовими волокнами та іншими поживними речовинами - у цілих фруктах. Дитина, яка не отримує фруктового соку, але має можливість їсти фрукти, нічого не втрачає. А для вгамування спраги чудово підійде звичайна питна вода без жодних добавок. Скільки води пити дитині Якщо вода має для нас таке велике значення, виникає питання: чи достатньо п'є моя ...