Перейти до основного вмісту

Проєкт "Жив був Я"

 Кожного дня в "Іскорці" відбувається щось незвичне, цікаве, пізнавальне і веселе. Так проходить день за днем, тиждень за тижнем. Наші дошкільнята та педагоги ніколи не сумують.

Увесь вересень дітвора працювали за проєктом "Жив був Я", дізнавалися про своє місце в суспільстві, в сім'ї, в колективі.
Діти зрозуміли, що хоч ми і маємо деякі схожі риси, але ми такі різні. І це прекрасно!!! І це чудово!!! Так і має бути.
Кожен - індивідуальна і неповторна особистість і це треба поважати.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Сирена моя помічниця

 

Український ігровий фольклор та його вплив на формування особистості дитини

Український ігровий фольклор та його вплив на формування особистості дитини Перші місяці життя немовляти...Над колискою схилилася мати і тихо наспівує ніжні мелодії колисанки, кожне слово якої переливається у кровинку дитини, стає надбанням. Таке емоційне спілкування матері з новонародженою дитиною через рідне українське слово, втілене у колисковій мелодії є прикладом єднання поколінь, постійного діалектичного взаємозв’язку минулого і прийдешнього. Такі мелодії заставляють кожного з нас подумки проникнути у прекрасний казковий світ дитинства. Дитячий фольклор як багатожанрова система  Становлення і розвиток українського дитячого фольклору В українській системі виховання споконвіку використовувалися фольклорні тексти, які є справжнім джерелом людської мудрості, виразником народного світогляду, скарбницею національної духовності. Значну їх частину становить дитячий фольклор. Поняття «дитячий фольклор» увійшло до науки порівняно недавно. Проте новизна терміну не пов’язана з пізні...

Дитячий фольклор як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку

Дитячий фольклор як засіб формування мовленнєвої   компетентності дітей дошкільного віку   Мовному розвитку дітей у народній дидактиці надається найбільшого значення. Цікаві дослідження в цьому напрямку були проведені вченим П. Бачинським. Він стверджує, що опанування першої мови малюком є особливою формою його діяльності, яка здійснюється завдяки власним зусиллям дитини і є найважливішим кроком в освоєнні нею життєвого простору. Це, безумовно, найважливіший інтелектуальний подвиг у житті людини. На думку вченого, позитивне емоційне спілкування матері з дитиною рідною мовою в перші роки життя - найпотужніший нейролінгвоекологічний чинник як вищих емоцій, так і інтелектуального розвитку дитини, що збагачує комунікативну функцію мови і створює основу успіхів її власних зусиль як особистості в процесі освоєння життєвого простору в суспільстві. Народна дидактика виробила свій погляд на мову як на динамічну систему, що не виникає у новонародженої людини автоматично, а фор...