Перейти до основного вмісту

ДАВАЙ ПОГРАЄМОСЬ

 ДАВАЙ ПОГРАЄМОСЬ

РОЛЬ ДОШКІЛЬНОГО ДИТИНСТВА ПОЛЯГАЄ В ОВОЛОДІННІ ЗАГАЛЬНИМИ ЛЮДСЬКИМИ ЗНАННЯМИ, УМІННЯМИ, У НАБУТТІ ПСИХІЧНИХ ЯКОСТЕЙ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ЖИТТЯ (ОВОЛОДІННЯ МОВОЮ, ОРІЄНТАЦІЯ У ПРОСТОРІ Й ЧАСІ, СПРИЙМАННЯ, МИСЛЕННЯ, УЯВА, ПРИЛУЧЕННЯ ДО ТВОРІВ МИСТЕЦТВА, ФОРМУВАННЯ СТОСУНКІВ З ЛЮДЬМИ ТОЩО). ПІЗНАЮЧИ НАВКОЛИШНІЙ СВІТ, РОЗВИВАЮЧИСЬ РОЗУМОВО, ДИТИНА ВЧИТЬСЯ СПОСТЕРІГАТИ, РОБИТИ ВИСНОВКИ, ПОРІВНЮВАТИ, УЗАГАЛЬНЮВАТИ, У НЕЇ ВИНИКАЄ ІНТЕРЕС ДО ПІЗНАННЯ ПРИЧИНИ ЯВИЩ, ВІДКРИТТЯ СУТТЄВИХ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ РЕЧАМИ.
ВСІ ЦІ ПРОЦЕСИ ЗАРОДЖУЮТЬСЯ РОЗВИВАЮТЬСЯ У ПРОВІДНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ – СЮЖЕТНО-РОЛЬОВІЙ ГРІ.
СЮЖЕТНО-РОЛЬОВА ГРА – ЦЕ ДІЯЛЬНІСТЬ, У ЯКІЙ ДІТИ БЕРУТЬ НА СЕБЕ ТІ ЧИ ІНШІ ФУНКЦІЇ ДОРОСЛИХ ЛЮДЕЙ І В СПЕЦІАЛЬНО СТВОРЮВАНИХ НИМИ ІГРОВИХ, УЯВНИХ УМОВАХ ВІДТВОРЮЮТЬ (АБО МОДЕЛЮЮТЬ) ДІЯЛЬНІСТЬ ДОРОСЛИХ І ВІДНОСИНИ МІЖ НИМИ. КРІМ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВОЇ ГРИ, ЯКА Є ГОЛОВНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ДОШКІЛЬНИКА, ІСНУЮТЬ ІНШІ ВИДИ ІГОР, СЕРЕД ЯКИХ ЗАЗВИЧАЙ ВИДІЛЯЮТЬ «РЕЖИСЕРСЬКІ ІГРИ», «ГРИ-ДРАМАТИЗАЦІЇ» І «ГРИ З ПРАВИЛАМИ» (РУХЛИВІ Й НАСТІЛЬНІ).
ВСІ ЦІ ІГРИ МАЮТЬ ВЕЛИКИЙ ВПЛИВ НА РОЗВИТОК І СТАНОВЛЕННЯ ДИТЯЧОЇ ОСОБИСТОСТІ. САМЕ В НИХ ДИТИНА ПОКАЗУЄ СВОЇ НАЙВИЩІ ДОСЯГНЕННЯ В ПЛАНІ ВОЛЬОВОГО РОЗВИТКУ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ І ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ.
В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ НАЙКРАЩИМ ЧИНОМ ФОРМУЮТЬСЯ ЯКОСТІ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ УСПІШНОГО НАВЧАННЯ ДИТИНИ В ШКОЛІ І ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬСЯ УМОВИ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ ЇЇ ВХОДЖЕННЯ В КЛАСНИЙ КОЛЕКТИВ: ДОБРОЗИЧЛИВІСТЬ, ЧУЙНІСТЬ, ТОВАРИСЬКІСТЬ, АКТИВНІСТЬ, ОРГАНІЗОВАНІСТЬ ТОЩО.
СПІЛКУВАННЯ ДОШКІЛЬНИКА З ОДНОЛІТКАМИ РОЗГОРТАЄТЬСЯ ГОЛОВНИМ ЧИНОМ У ПРОЦЕСІ СПІЛЬНОЇ ГРИ. ГРАЮЧИ РАЗОМ, ДІТИ ПОЧИНАЮТЬ ВРАХОВУВАТИ БАЖАННЯ І ДІЇ ІНШОЇ ДИТИНИ, ВІДСТОЮВАТИ СВОЮ ТОЧКУ ЗОРУ, БУДУВАТИ І РЕАЛІЗОВУВАТИ СПІЛЬНІ ПЛАНИ. У ГРІ ЗАКЛАДАЮТЬСЯ ІНШІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТИНИ, ЯКІ ПОТІМ НАБУВАЮТЬ САМОСТІЙНОГО ЗНАЧЕННЯ.ТАК, ПРОДУКТИВНІ ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ (МАЛЮВАННЯ, КОНСТРУЮВАННЯ).
ТОЖ, БІЛЬШЕ ГРАЙТЕ З ДІТЬМИ І ВОНИ БУДУТЬ КРАЩЕ ПІДГОТОВЛЕНІ ДО НАВЧАННЯ В ШКОЛІ.
Возможно, это изображение в мультипликационном стиле


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ПИТИ ПРОСТУ, ЧИСТУ ВОДУ КОРИСНО Й НЕОБХІДНО!

  ПИТИ   ПРОСТУ, ЧИСТУ   ВОДУ   КОРИСНО   Й   НЕОБХІДНО! Сучасні батьки уникають давати дітям звичайну воду та роблять вибір на користь лимонадів, соків та спеціальних ізотонічних напоїв Коли батьки дають дітям пити щось, крім води, то «завантажують» в них набагато більше цукру, ніж ті отримували будь-коли протягом людської історії. Цей надлишок цукру в ранньому віці призводить до того, що вони й надалі споживають багато цукру, і в результаті піддають серйозному ризику своє здоров'я. Чи є щось добре у фруктовому соку? Звісно є. Але ті ж вітаміни і мінерали містяться у великих кількостях - причому поряд з харчовими волокнами та іншими поживними речовинами - у цілих фруктах. Дитина, яка не отримує фруктового соку, але має можливість їсти фрукти, нічого не втрачає. А для вгамування спраги чудово підійде звичайна питна вода без жодних добавок. Скільки води пити дитині Якщо вода має для нас таке велике значення, виникає питання: чи достатньо п'є моя дитина? Ніхто не може

Тіньовий театр своїми руками

 

Консультації для батьків на тему: Дітей навчаємо – математику вивчаємо»

Консультації    для батьків на тему:  Дітей навчаємо – математику вивчаємо» Вашій дитині виповнилось три роки. Це означає, що період раннього дитинства для вашої дитини завершився і розпочинається новий – дошкільний. Дитина все частіше запитує: «чому так…?», «розкажи, як..?», «що буде, якщо..?», «навіщо..?»; та стверджує : « я можу..», «я хочу…», « я сам…», «я допоможу» .           Діти придивляються до предметів, які їх оточують, та бачать, як    вони відрізняються між собою: формою, розміром, розміщенням в просторі, кольором та ін. ознаками, що викликає в дитини захоплення. Отже, дитина хоче вчитись і дізнаватись щось нове. Така поведінка свідчить про те, що дитина    відокремлює себе від дорослого та самостверджується в житті, намагається якнайбільше розширити та збагатити свої знання. Завдання дорослого – допомогти, підтримати, навчити. Навчання має бути систематичним і послідовним, з врахуванням індивідуальних особливостей дитини. Якщо дитина швидко і легко справляється із поставл