Перейти до основного вмісту

Консультація для батьків "Що потрібно дитині для щастя?"


Що потрібно дитині для щастя?                                                                           Усі хороші батьки хочуть, щоб їхня дитина була щасливою. Та не кожен знає, як цього досягти, що конкретно слід робити, та що, навпаки, не допускати по відношенню до дитини.


                                                     Щастя – це стан задоволення життям. Дітям для цього потрібно зовсім небагато.

1. Спокійна сімейна обстановка. Діти хочуть жити в домі, де існує комфортний соціально-психологічний клімат. Де всі члени сім’ї спокійні, розслаблені, привітні одне з одним. Це можливо за обставини, якщо батьки самі щасливі, задоволені життям. Адже батьки не зможуть забезпечити дітей щастям, якщо вони самі не щасливі. Не можна дати своїм дітям те, чим не володієш сам.

2. Повага. Нажаль, батьки часто ставляться до дітей, як до людей меншовартісних. Вони дозволяють собі кричати на них, бити, залякувати та ображати їх, принижувати, в тому числі в присутності інших людей. Якщо батьки хочуть, щоб їхня дитина була щасливою, їм слід ставитися до неї із повагою. Відноситися як до повноцінної і рівноцінної особистості, якою дитина, власне кажучи, і є.

3. Увага. Звичайно, дітям хочеться і отримати нову іграшку, й дивитися цілодобово мультики. Та найбільше вони хочуть батьківської уваги. Діти щасливі, коли батьки, полишивши всі справи, спілкуються і граються із ними, проявляючи щирий інтерес до них. Усім дитячим психологам і педіатрам відомо, що діти, які не отримують у достатній кількості батьківську увагу, постійно хворіють. І не тому, що в них поганий імунітет, а тому що захворівши, вони нарешті отримують від батьків таку бажану увагу, якої не мають, будучи здоровими.

4. Улюблені заняття. Для щастя дітям потрібно займатися тими справами, які приносять їм задоволення. Малювати, стрибати на батуті, їсти солодку вату, танцювати, читати, гуляти з друзями, навіть грати в комп’ютерні ігри (але це заняття має бути суворо дозоване відповідно до віку!).

5. Розвиток. Для щастя дитині потрібен постійний розвиток, а також часта зміна обстановки, яка теж призводить до розвитку. Нажаль, життя багатьох дорослих протікає у системі «дім-робота-дім». У такій родині життя дітей протікає у подібній системі: «дім-дитячий садок-дім» або «дім-школа-дім». Іноді в систему включається відвідування гуртка. Щоб діти почували себе щасливими, потрібно якомога частіше водити їх в цікаві для них місця. Це може бути поїздка в інше місто на екскурсію, похід в цирк, кафе, дитячий театр, на концерт, турпохід в ліс чи до річки та багато-багато іншого.

Водячи дітей у різноманітні місця, обов’язково звертайте їхню увагу на все, що оточує вас у цей час (цікава форма дерева чи відмінність у формі листя різних дерев, спів пташки чи її вигляд тощо). Це моменти близькості між батьками та дітьми, які роблять щасливими усіх.

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ЛІТО!!! ДЕНЬ ДРУЖБИ І ПОСМІШОК В "ІСКОРЦІ"

 

Український ігровий фольклор та його вплив на формування особистості дитини

Український ігровий фольклор та його вплив на формування особистості дитини Перші місяці життя немовляти...Над колискою схилилася мати і тихо наспівує ніжні мелодії колисанки, кожне слово якої переливається у кровинку дитини, стає надбанням. Таке емоційне спілкування матері з новонародженою дитиною через рідне українське слово, втілене у колисковій мелодії є прикладом єднання поколінь, постійного діалектичного взаємозв’язку минулого і прийдешнього. Такі мелодії заставляють кожного з нас подумки проникнути у прекрасний казковий світ дитинства. Дитячий фольклор як багатожанрова система  Становлення і розвиток українського дитячого фольклору В українській системі виховання споконвіку використовувалися фольклорні тексти, які є справжнім джерелом людської мудрості, виразником народного світогляду, скарбницею національної духовності. Значну їх частину становить дитячий фольклор. Поняття «дитячий фольклор» увійшло до науки порівняно недавно. Проте новизна терміну не пов’язана з пізні...

«Використання спадщини В.О.Сухомлинського у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку».

"Використання спадщини В.О.Сухомлинського у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку». В екології природи й екології душі - єдиний шлях. Серед важливих проблем сучасності, що турбують людство, особливо виділяються екологічні. Увесь світ зіткнувся з глобальною екологічною кризою. Ця проблема потребує негайного вирішення. Тому серед багатьох напрямів навчально- виховної роботи з дітьми дошкільного віку екологічна освіта набуває дедалі більшої актуальності. В.О. Сухомлинський довів, що природа сама собою не виховує, виховує лише активна взаємодія дитини з нею. Великий педагог вважав, що самих екологічних знань з охорони навколишнього середовища, якщо вони не втілюються на практиці, недостатньо. Важливо, щоб вихованці брали участь у збереженні і збагаченні природи рідного краю, тільки у цьому разі у них сформуються необхідні уміння і навички, розвинеться відповідальне, бережне ставлення до навколишнього середовища. Саме тому, необхідність використання педагогічної твор...