Перейти до основного вмісту

Організація дітей для для творчої роботи: створення Лепбука на тему «Що можуть руки-ноги».


     Організуйте дітей для творчої роботи: створення Лепбука на тему «Що можуть руки-ноги». Пропоновані розділи Лепбука: 1) «Долоня як рахівниця»; 2) Книжка-розкладка «Що можуть ноги» (про різні види руху ніг - бігти, стрибати, ходити, танцювати); 3) Книжка символів: що можна і не можна робити руками/ногами (не можна: топтати рослини, забирати пташенят з гніздечка, кидати каміння у тварин; стріляти з рогатки по пта­хах, розпалювати вогонь; можна: поливати квіти, годувати рибок, витирати пил).

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

ПИТИ ПРОСТУ, ЧИСТУ ВОДУ КОРИСНО Й НЕОБХІДНО!

  ПИТИ   ПРОСТУ, ЧИСТУ   ВОДУ   КОРИСНО   Й   НЕОБХІДНО! Сучасні батьки уникають давати дітям звичайну воду та роблять вибір на користь лимонадів, соків та спеціальних ізотонічних напоїв Коли батьки дають дітям пити щось, крім води, то «завантажують» в них набагато більше цукру, ніж ті отримували будь-коли протягом людської історії. Цей надлишок цукру в ранньому віці призводить до того, що вони й надалі споживають багато цукру, і в результаті піддають серйозному ризику своє здоров'я. Чи є щось добре у фруктовому соку? Звісно є. Але ті ж вітаміни і мінерали містяться у великих кількостях - причому поряд з харчовими волокнами та іншими поживними речовинами - у цілих фруктах. Дитина, яка не отримує фруктового соку, але має можливість їсти фрукти, нічого не втрачає. А для вгамування спраги чудово підійде звичайна питна вода без жодних добавок. Скільки води пити дитині Якщо вода має для нас таке велике значення, виникає питання: чи достатньо п'є моя дитина? Ніхто не може

Тіньовий театр своїми руками

 

Консультації для батьків на тему: Дітей навчаємо – математику вивчаємо»

Консультації    для батьків на тему:  Дітей навчаємо – математику вивчаємо» Вашій дитині виповнилось три роки. Це означає, що період раннього дитинства для вашої дитини завершився і розпочинається новий – дошкільний. Дитина все частіше запитує: «чому так…?», «розкажи, як..?», «що буде, якщо..?», «навіщо..?»; та стверджує : « я можу..», «я хочу…», « я сам…», «я допоможу» .           Діти придивляються до предметів, які їх оточують, та бачать, як    вони відрізняються між собою: формою, розміром, розміщенням в просторі, кольором та ін. ознаками, що викликає в дитини захоплення. Отже, дитина хоче вчитись і дізнаватись щось нове. Така поведінка свідчить про те, що дитина    відокремлює себе від дорослого та самостверджується в житті, намагається якнайбільше розширити та збагатити свої знання. Завдання дорослого – допомогти, підтримати, навчити. Навчання має бути систематичним і послідовним, з врахуванням індивідуальних особливостей дитини. Якщо дитина швидко і легко справляється із поставл