Запропонуйте
дітям поспостерігати за шафою чи стільцем упродовж певного часу: чи відбудуться
з ним якісь зміни, чи змінить він своє місце чи положення у просторі. Через
декілька хвилин розпитайте дітей про результати спостереження. Попросіть дітей узагальнити, з чим чи з ким зміни не
відбувалися, хто або що не рухалося. Попросіть дітей знайти у кімнаті щось
нерухоме, розпитайте, чому ці предмети називають нерухомими. Уточніть, чи
нерухомі - це те саме, що неживі. Також попросіть назвати, що або кого в кімнаті
можна назвати живим.
Український ігровий фольклор та його вплив на формування особистості дитини Перші місяці життя немовляти...Над колискою схилилася мати і тихо наспівує ніжні мелодії колисанки, кожне слово якої переливається у кровинку дитини, стає надбанням. Таке емоційне спілкування матері з новонародженою дитиною через рідне українське слово, втілене у колисковій мелодії є прикладом єднання поколінь, постійного діалектичного взаємозв’язку минулого і прийдешнього. Такі мелодії заставляють кожного з нас подумки проникнути у прекрасний казковий світ дитинства. Дитячий фольклор як багатожанрова система Становлення і розвиток українського дитячого фольклору В українській системі виховання споконвіку використовувалися фольклорні тексти, які є справжнім джерелом людської мудрості, виразником народного світогляду, скарбницею національної духовності. Значну їх частину становить дитячий фольклор. Поняття «дитячий фольклор» увійшло до науки порівняно недавно. Проте новизна терміну не пов’язана з пізні...
Коментарі
Дописати коментар