Перейти до основного вмісту
ШАНОВНІ  БАТЬКИ  ВИХОВАНЦІВ  ЗДО № 7 «ІСКОРКА»
       Ми підготували для вас деякі рекомендації, щоб адаптувати вас та ваших дітей до прийому до дошкільного закладу в умовах карантину. Нагадуємо, що дитячі садки відкривають у період адаптивного карантину, а не після його припинення, тож виконання цих рекомендацій є дуже важливим і необхідним заходом.
     Ранковий прийом дітей
    За умов комфортної погоди ранковий прийом дітей буде здійснюватися на свіжому повітрі, за межами будівлі закладу з 07.00  до 08.00  ранку на центральному вході / центральній алеї дошкільного закладу  (прогулянковий павільйон  групи )
     Температурний скринінг 
     Кожній дитині щоранку з 7.00- до 08.00, під час ранкового прийому буде проводитись  температурний скринінг – вимірювання температури безконтактним термометром  (результат демонструється батькам, записується в спеціальний Журнал).  Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2°С  - до дошкільного закладу не допускаються. Якщо підвищену температуру або прояви  ГРВІ виявлено впродовж дня (вимірювання температури о 11.00, о 15.00 та за необхідності), при поточному скринінгу, такі діти негайно ізолюються (спеціально організована група під ізолятор) з відповідним інформуванням батьків  дитини, керівника закладу.
       Вимоги до батьків, які супроводжують дитину до дошкільного навчального закладу:
  1. Батьки, або особи, що їх замінюють, які супроводжують дитину до дошкільного закладу мають бути здоровими, без проявів ГРВІ, мати на обличчі захисну маску або респіратор, який буде закривати рот і ніс. Дитині обов’язково мати змінне взуття.
  2. Не приносити з дому особисті іграшки, настільно-друковані ігри, книжки, напої (сік, вода), їжу (печиво, цукерки, фрукти) та предмети, які важко підлягають дезінфекції.
3. Не допускати скупчення батьків на території прогулянкових майданчиків більше 5 осіб. Не допускати батьків у будівлю закладу
4. У разі необхідності забрати дитину раніше, батьки мають телефоном повідомити про це вихователя і очікувати біля входу в дошкільний заклад, доки працівник закладу приведе дитину і передасть її батькам.
 5. У разі необхідності передати або забрати речі дитини, батьки мають телефоном повідомити про це вихователя групи і очікувати перед входом до дошкільного закладу.
 6. У разі необхідності вирішити організаційні питання з адміністрацією закладу, батьки або відвідувачі  мають телефоном повідомити про це вихователя групи або чергового по території і очікувати перед входом до дошкільного закладу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Сирена моя помічниця

 

Український ігровий фольклор та його вплив на формування особистості дитини

Український ігровий фольклор та його вплив на формування особистості дитини Перші місяці життя немовляти...Над колискою схилилася мати і тихо наспівує ніжні мелодії колисанки, кожне слово якої переливається у кровинку дитини, стає надбанням. Таке емоційне спілкування матері з новонародженою дитиною через рідне українське слово, втілене у колисковій мелодії є прикладом єднання поколінь, постійного діалектичного взаємозв’язку минулого і прийдешнього. Такі мелодії заставляють кожного з нас подумки проникнути у прекрасний казковий світ дитинства. Дитячий фольклор як багатожанрова система  Становлення і розвиток українського дитячого фольклору В українській системі виховання споконвіку використовувалися фольклорні тексти, які є справжнім джерелом людської мудрості, виразником народного світогляду, скарбницею національної духовності. Значну їх частину становить дитячий фольклор. Поняття «дитячий фольклор» увійшло до науки порівняно недавно. Проте новизна терміну не пов’язана з пізні...

Дитячий фольклор як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку

Дитячий фольклор як засіб формування мовленнєвої   компетентності дітей дошкільного віку   Мовному розвитку дітей у народній дидактиці надається найбільшого значення. Цікаві дослідження в цьому напрямку були проведені вченим П. Бачинським. Він стверджує, що опанування першої мови малюком є особливою формою його діяльності, яка здійснюється завдяки власним зусиллям дитини і є найважливішим кроком в освоєнні нею життєвого простору. Це, безумовно, найважливіший інтелектуальний подвиг у житті людини. На думку вченого, позитивне емоційне спілкування матері з дитиною рідною мовою в перші роки життя - найпотужніший нейролінгвоекологічний чинник як вищих емоцій, так і інтелектуального розвитку дитини, що збагачує комунікативну функцію мови і створює основу успіхів її власних зусиль як особистості в процесі освоєння життєвого простору в суспільстві. Народна дидактика виробила свій погляд на мову як на динамічну систему, що не виникає у новонародженої людини автоматично, а фор...