Перейти до основного вмісту
ШАНОВНІ  БАТЬКИ  ВИХОВАНЦІВ  ЗДО № 7 «ІСКОРКА»
       Ми підготували для вас деякі рекомендації, щоб адаптувати вас та ваших дітей до прийому до дошкільного закладу в умовах карантину. Нагадуємо, що дитячі садки відкривають у період адаптивного карантину, а не після його припинення, тож виконання цих рекомендацій є дуже важливим і необхідним заходом.
     Ранковий прийом дітей
    За умов комфортної погоди ранковий прийом дітей буде здійснюватися на свіжому повітрі, за межами будівлі закладу з 07.00  до 08.00  ранку на центральному вході / центральній алеї дошкільного закладу  (прогулянковий павільйон  групи )
     Температурний скринінг 
     Кожній дитині щоранку з 7.00- до 08.00, під час ранкового прийому буде проводитись  температурний скринінг – вимірювання температури безконтактним термометром  (результат демонструється батькам, записується в спеціальний Журнал).  Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2°С  - до дошкільного закладу не допускаються. Якщо підвищену температуру або прояви  ГРВІ виявлено впродовж дня (вимірювання температури о 11.00, о 15.00 та за необхідності), при поточному скринінгу, такі діти негайно ізолюються (спеціально організована група під ізолятор) з відповідним інформуванням батьків  дитини, керівника закладу.
       Вимоги до батьків, які супроводжують дитину до дошкільного навчального закладу:
  1. Батьки, або особи, що їх замінюють, які супроводжують дитину до дошкільного закладу мають бути здоровими, без проявів ГРВІ, мати на обличчі захисну маску або респіратор, який буде закривати рот і ніс. Дитині обов’язково мати змінне взуття.
  2. Не приносити з дому особисті іграшки, настільно-друковані ігри, книжки, напої (сік, вода), їжу (печиво, цукерки, фрукти) та предмети, які важко підлягають дезінфекції.
3. Не допускати скупчення батьків на території прогулянкових майданчиків більше 5 осіб. Не допускати батьків у будівлю закладу
4. У разі необхідності забрати дитину раніше, батьки мають телефоном повідомити про це вихователя і очікувати біля входу в дошкільний заклад, доки працівник закладу приведе дитину і передасть її батькам.
 5. У разі необхідності передати або забрати речі дитини, батьки мають телефоном повідомити про це вихователя групи і очікувати перед входом до дошкільного закладу.
 6. У разі необхідності вирішити організаційні питання з адміністрацією закладу, батьки або відвідувачі  мають телефоном повідомити про це вихователя групи або чергового по території і очікувати перед входом до дошкільного закладу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

ПИТИ ПРОСТУ, ЧИСТУ ВОДУ КОРИСНО Й НЕОБХІДНО!

  ПИТИ   ПРОСТУ, ЧИСТУ   ВОДУ   КОРИСНО   Й   НЕОБХІДНО! Сучасні батьки уникають давати дітям звичайну воду та роблять вибір на користь лимонадів, соків та спеціальних ізотонічних напоїв Коли батьки дають дітям пити щось, крім води, то «завантажують» в них набагато більше цукру, ніж ті отримували будь-коли протягом людської історії. Цей надлишок цукру в ранньому віці призводить до того, що вони й надалі споживають багато цукру, і в результаті піддають серйозному ризику своє здоров'я. Чи є щось добре у фруктовому соку? Звісно є. Але ті ж вітаміни і мінерали містяться у великих кількостях - причому поряд з харчовими волокнами та іншими поживними речовинами - у цілих фруктах. Дитина, яка не отримує фруктового соку, але має можливість їсти фрукти, нічого не втрачає. А для вгамування спраги чудово підійде звичайна питна вода без жодних добавок. Скільки води пити дитині Якщо вода має для нас таке велике значення, виникає питання: чи достатньо п'є моя дитина? Ніхто не може

«Розвиваємо логіку дітей вдома» Консультація для батьків

«Розвиваємо логіку дітей вдома» Консультація для батьків Велику роль у залученні малюка до світу математики відіграють батьки. Звичайно, вихователь під час занять, індивідуальної роботи, спостережень, екскурсій, дидактичних т сюжетно-рольових ігор формує у дитини елементарні логіко-математичні знання, уявлення вміння та навички, однак спонукати дитину до пізнання - це завдання найближчих їй людей а до того ж чудова можливість поспілкуватися зі своїм малям. Навчання дошкільника математики - це передусім не накопичення у нього математична знань та елементарних уявлень про число, множину, геометричні фігури, лічбу, класифікація вимірювання, орієнтування у просторі і часі, а формування логіко-математичної компетентності - тобто вміння застосовувати ці знання у повсякденному житті. Процес цей має бути неперервним, цілісним і наскрізним, тобто здійснюватися не лише на відповідних заняттях чи під час перебування дитини у дошкільному закладі, а повсякчас: вдома, на прогулянці, на відпочинку. А

Тіньовий театр своїми руками