Перейти до основного вмісту

Дослід «Як рослини п’ють воду»

Природничі експерименти завжди подобаються дітям. Особливо досліди в оригінальній формі, які дуже показові та незвичні. Я пропоную проекспериментувати з дітками та дізнатися, як рослини п’ють воду. Цей дослід простий для організації, не вимагає ваших зусиль та витрат. Проте результат завжди дуже ефектний і вражає діток.

Що знадобиться для досліду:

  • Однакові прозорі ємності для рідин (баночки, пляшки, одноразові стаканчики).
  • Вода.
  • Харчові барвники.
  • Ложки.
  • Свіжі рослини.
Які рослини обрати? Ті, які швидко та у великій кількості поглинають воду та дадуть можливість успішно провести дослід. Якщо ви обираєте для експерименту квіти, то як рослини п’ють воду, найкраще продемонструють суцвіття білого кольору. Задля цікавості ви можете поексперементувати з різними видами рослин.

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Український ігровий фольклор та його вплив на формування особистості дитини

Український ігровий фольклор та його вплив на формування особистості дитини Перші місяці життя немовляти...Над колискою схилилася мати і тихо наспівує ніжні мелодії колисанки, кожне слово якої переливається у кровинку дитини, стає надбанням. Таке емоційне спілкування матері з новонародженою дитиною через рідне українське слово, втілене у колисковій мелодії є прикладом єднання поколінь, постійного діалектичного взаємозв’язку минулого і прийдешнього. Такі мелодії заставляють кожного з нас подумки проникнути у прекрасний казковий світ дитинства. Дитячий фольклор як багатожанрова система  Становлення і розвиток українського дитячого фольклору В українській системі виховання споконвіку використовувалися фольклорні тексти, які є справжнім джерелом людської мудрості, виразником народного світогляду, скарбницею національної духовності. Значну їх частину становить дитячий фольклор. Поняття «дитячий фольклор» увійшло до науки порівняно недавно. Проте новизна терміну не пов’язана з пізні...

Правила поведінки під час війни

 

Дитячий фольклор як засіб формування мовленнєвої компетентності дітей дошкільного віку

Дитячий фольклор як засіб формування мовленнєвої   компетентності дітей дошкільного віку   Мовному розвитку дітей у народній дидактиці надається найбільшого значення. Цікаві дослідження в цьому напрямку були проведені вченим П. Бачинським. Він стверджує, що опанування першої мови малюком є особливою формою його діяльності, яка здійснюється завдяки власним зусиллям дитини і є найважливішим кроком в освоєнні нею життєвого простору. Це, безумовно, найважливіший інтелектуальний подвиг у житті людини. На думку вченого, позитивне емоційне спілкування матері з дитиною рідною мовою в перші роки життя - найпотужніший нейролінгвоекологічний чинник як вищих емоцій, так і інтелектуального розвитку дитини, що збагачує комунікативну функцію мови і створює основу успіхів її власних зусиль як особистості в процесі освоєння життєвого простору в суспільстві. Народна дидактика виробила свій погляд на мову як на динамічну систему, що не виникає у новонародженої людини автоматично, а фор...